Meest
gestelde vragen.

Meest gestelde vragen

Account & Bestellen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zodra wij jou bestelling hebben ontvangen, gaan we hier direct mee aan de slag. Dit doen we zodat jij jouw bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Hierdoor is het dus niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat je deze hebt voltooid via onze webshop.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die gedaan worden via de webshop van Health Advies Breda worden geleverd door PostNL.
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur gedaan zijn worden dezelfde dag nog verstuurd, mits wij de betaling hiervoor ontvangen hebben.

Onze vervoerder PostNL bezorgd 96% van alle door ons aangeleverde zendingen, de volgende dag. Bezorging door PostNL Pakketservice wordt gedaan van maandag tot en met zaterdag.

Hoe plaats ik een bestelling?

Wanneer je een keuze hebt gemaakt en weet welke producten je wilt bestellen, voeg je deze toe aan je winkelmand door op de bestelknop te drukken.

Nadat je op de bestelknop hebt gedrukt, zie je rechts bovenin het scherm dat het product is toegevoegd aan je winkelmand. Vervolgens kun je de winkelmand openen en de bestelling afronden door de stappen in het bestelproces te volgen.

Let op: Nadat je de bestelling geplaatst hebt, krijg je een bevestiging per e-mail. Controleer de bestelling en adresgegevens goed. Mocht er iets niet kloppen neem dan direct contact met ons op via het contactformulier of door een mail te sturen naar info@healthadviesbreda.nl.

Verzenden & Retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland

Bij bestellingen tot €50,- zijn de verzendkosten €4,95 euro. Vanaf €50,- euro zijn de verzendkosten gratis.

Belgie

Bij bestellingen tot €100,- zijn de verzendkosten €9,95 euro. Vanaf €100,- euro zijn de verzendkosten gratis.

Wat gebruiken jullie voor verpakkingsmateriaal?

Alle bestellingen worden door ons met de grootste zorg ingepakt en hiervoor gebruiken we zoveel mogelijk gerecycled materiaal. Alle dozen en plastic van onze eigen bestellingen bij leveranciers, proberen we zo veel mogelijk te her-gebruiken bij de bestellingen op onze webshop. Zo besparen we samen het milieu.

Wat zijn de voorwaarden van retourneren?

Wanneer we jouw bestelling retour hebben ontvangen, zullen wij deze beoordelen. Het product moet in ieder geval aan de volgende punten voldoen voordat we een terugbetaling doen. Een terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst en geretourneerde product.

  • Het artikel moet compleet en in geval van voeding ( supplementen ) ongeopend zijn.
  • Het artikel mag niet beschadigd of kapot zijn.
  • De fabrieksverpakking mag niet beschadigd zijn.

Weet je niet zeker of je producten voldoen aan de eisen? Stuur gerust een bericht via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@healthadviesbreda.nl

Hoe kan ik een bestelling retour sturen?

Je hebt een bestelling geplaatst, maar je wilt een of meerdere producten retour sturen. Dit is uiteraard geen probleem.

Indien producten ongeopend zijn kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst, aanmelden voor retour. Na de dag van aanmelding heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling of een deel daarvan te retourneren volgens onze retourprocedure.

Voordat je een zending retour stuurt, vragen wij je ons op de hoogte te stellen via het contactformulier of een mail te sturen naar info@healthadviesbreda.nl zodat wij op de hoogte zijn van uw retournering, instructies voor retour volgt per mail.

Producten kunnen niet geruild worden, je dient het product te retourneren. Je krijgt binnen 14 werkdagen het volledige orderbedrag incl. verzendkosten gecrediteerd, waarna een eventuele nieuwe bestelling plaats kan vinden. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant, tenzij wij een fout hebben begaan.

Uitzonderingen retourneren

  • Geopende en/of beschadigde productverpakkingen kunnen wij niet retour nemen.
  • Gebruikte en/of beschadigde non-foodproducten kunnen wij niet retour nemen.

Garantie

De werking van voedingssupplementen is persoonlijk en niet controleerbaar. Garantie op de werking van een supplement is daarom niet van toepassing.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel retourneren?

Ja dit is mogelijk. Dan kunnen we het product eventueel omruilen voor een ander product. Neem ten alle tijden de officiele kassabon en/of webshop bestelbon mee.

Wij kunnen het product niet retour innemen bij:

  • Geopende en/of beschadigde productverpakkingen kunnen wij niet retour nemen.
  • Gebruikte en/of beschadigde non-foodproducten kunnen wij niet retour nemen.

Garantie

De werking van voedingssupplementen is persoonlijk en niet controleerbaar. Garantie op de werking van een supplement is daarom niet van toepassing.

Algemeen & Contact

Het product dat ik wil is niet op voorraad, wat nu?

Je kunt dan het beste even bellen met onze winkel op 076 514 5384, of stuur een e-mail naar info@healthadviesbreda.nl. Op die manier kunnen we dan een notitie maken dat wij een berichtje sturen als het weer op voorraad is.

Hoe en wanneer kan je ons het beste bereiken?

Tijdens winkelopeningstijden kan je ons telefonische bereiken en daarnaast kan je ten alle tijden een mail sturen naar info@healthadviesbreda.nl.

Waar is Health Advies Breda gevestigd?

Je vindt onze winkel in het centrum van Breda. Ons adres is: Tolbrugstraat 15a, 4811 WN in Breda.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt ons telefonische bereiken op 0765145384. Daarnaast kun je ons contactformulier invullen of direct een e-mail sturen naar info@healthadviesbreda.nl.

Garantie

Krijg ik bij jullie garantie?

Op al onze non-food producten geven wij 1 jaar garantie.

Op al onze supplementen is de Warenwet van De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit van toepassing. De werking van voedingssupplementen is persoonlijk en niet controleerbaar. Garantie op de werking van een supplement is daarom niet van toepassing.

Ontvang Health Advies Breda
in je inbox.

Blijf op de hoogte van onze acties,
evenementen en ontvang inspiraties en leuke weetjes!