Retourneren

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel retourneren?

Door |2 maart, 2020||

Ja dit is mogelijk. Dan kunnen we het product eventueel omruilen voor een ander product. Neem ten alle tijden de officiele kassabon en/of webshop bestelbon mee. Wij kunnen het product niet retour innemen bij: Geopende en/of beschadigde productverpakkingen kunnen wij niet retour nemen. Gebruikte en/of beschadigde non-foodproducten kunnen wij niet retour nemen. Garantie De werking van voedingssupplementen is persoonlijk ...

Reacties uitgeschakeld voor Kan ik mijn bestelling ook in de winkel retourneren?

Hoe kan ik een bestelling retour sturen?

Door |2 maart, 2020||

Je hebt een bestelling geplaatst, maar je wilt een of meerdere producten retour sturen. Dit is uiteraard geen probleem. Indien producten ongeopend zijn kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst, aanmelden voor retour. Na de dag van aanmelding heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling of een deel daarvan te retourneren volgens onze retourprocedure. Voordat ...

Reacties uitgeschakeld voor Hoe kan ik een bestelling retour sturen?

Wat zijn de voorwaarden van retourneren?

Door |2 maart, 2020||

Let op! Meld jouw retour altijd van te voren aan via ons contactformulier. Wanneer we jouw bestelling retour hebben ontvangen, zullen wij deze beoordelen. Het product moet in ieder geval aan de volgende punten voldoen voordat we een terugbetaling doen. Een terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst en geretourneerde product. Het artikel moet compleet en in geval ...

Reacties uitgeschakeld voor Wat zijn de voorwaarden van retourneren?